Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 oktober 2007

Peef praat Prietpraat


Vanmiddag help ik weer mee met de Bingooooooooo in het gasthuis. Ik ben nog un bietje verkouwuh maar het is te verduren :-D. Sjaak moest daarnet krabben voor hij weg kon rijden naar zijn werk; ik laat mijn auto langzaam ontdooien ;-).

priet·praat (de ~ (m.))
1 onbeduidend gepraat => praatjes voor de vaak

Dit is de actuele stand van 'hoofdzaken' en ook mijn favoriete standje: liggend op bed met laptop.
Ik snoep de laatste tijd weer teveel en moet eens matigen voor ik een nog dikkere pad word ;-)

/einde slap gelul/gebabbel/geouwehoer/dom geklets.

meer prietpraat van 17u15
Leuk gepraat met een vrouw afkomstig uit West Zeeuws-Vlaanderen (ik ben van Oost Zeeuws-Vlaanderen) en haar mijn prijs gegeven van de bingo: een mandje met koek, snoep en wat kleine dingetjes.
J. vertelde wéér dat ze jaren bij D.E. in Utrecht heeft gewerkt maar was verder aardig helder en mevrouw G. wil verkering met me :-D (heb maar niet verteld dat ik getrouwd ben en 'r een kusje op de wang gegeven).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Man ik kon met moeite uit bed komen rond kwart over acht! Dat is niks voor mij,ik zit nu nog suffig achter de pc,op zoek naar de vorm van de dag.Blah bla bleh!

xje

Anoniem zei

Jaja, en maar oude dametjes op het liefdespad jagen.......haha.
Fijn dat je een gezellige middag gehad hebt, geniet nog maar lekker na!
Groet Marjolijn.