Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 oktober 2007

Weird head

Gisteren had ik weer zo'n mindere dag met pijn vanuit de nek rechts uitstralend naar mijn rechterslaap en -oog. Ik kneep 'm een beetje bij de vorige scan omdat ik toen ook die 'aanvallen' had gehad maar goed, de scan was schoon. Dus proberen geen zorgen te maken en af en toe een 'raar-hoofd-dag' inlassen. En beter gisteren dan aankomend weekend :-).Ben wel beetje anxious hoe vliegen vrijdag zal gaan. British Airways maakt vast een paar extra rondjes want de reistijd bedraagt 70 minuten, terwijl ik 50 minuten gewend ben naar Londen (naar Heathrow en Stansted; maar nu vliegen we op Gatwick én met een gat in mijn hoofd ;-)). Meteen een leuk appartementje zoeken voor als ik de 10e multimiljonair ben, goed idee Kaatje :-). Ik blijf in Nederland wonen maar wil wel op en neer kunnen wippen naar mijn tweede Thuis!


edit 14u47 Zolang mijn kop niet explodeert a la Scanners van David Cronenberg zal het wel loslopen allemaal.
Geeft zo'n zooi anders hè?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben enorm goed in goede ideeën;-)..gelukkig hebben we altijd nog die ruime fantasie over he.