Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

09 oktober 2007

WYNISZCZONY

Oe, ben best nog wel heel errug moe nu. Komt vooral van afgelopen zaterdag denk ik, toen hebben we heel veel gelopen in hartje Londen. Maar ik denk ook dat er een verkoudheid dwars zit en dat doet ook geen goed. Whatever, ik leef nog :-)

Het was erg gezellig bij Bart en Iza en weer heel anders dan in een hotel natuurlijk. Ze waren heel gastvrij en zondag hebben we gewandeld in een mooi en ruim park in de buurt en erna gesmuld van een traditionele Sunday Roast. Het is geen gemakkelijk leven daar: elke werkdag op en neer naar de City en dus lánge vermoeiende werkdagen. Veel mensen willen in een korte tijd veel verdienen en dan weer terug naar hun thuisplaats/-land. Zo ook Bart en Iza, die hebben voorzichtige plannen om over een poos naar Nederland te verhuizen, zeker nu een kleine op komst is.

edit 12u53 Daarnet werd ik gebeld door Rita en voor volgende week dinsdag staat een tripje op de planning naar het Nationaal Bureau van de Zonnebloem in Breda. Zie ik het daar ook eens :-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

rustig aan he peefie,er is slechts 1 jij. zo kom je nog eens met regelmatig in het brabantse land..goede datum ook.(duije jarig)

Anoniem zei

"WYBISZCZONY" <--- is dat Pools of zo?

Welcome back again! Mooi dat het allemaal gelukt is, koppie braaf was en husband je nu weer in de armen kan sluiten. Zo lees ik het graag in je blog. Kom maar lekker even bij [cup a tea anyone?], bijkomen doe ik ook even na een superdruk weekje hier, even naar mijn body luisteren. Al vast veel plezier in Breda. Ik spreek je snel weer. Liefs, Taco

Davy zei

Ja, Wyniszczony is inderdaad Pools en ben blij dat iemand het vraagt :-D De betekenis Google je maar ;-)

j zei

Wyniszczony? Kan dat woonplaats betekenen? Al die medeklinkers achter elkaar in het Slavisch: abracadabra.

Kus van Sus xx

Anoniem zei

Please Davy,verlos ons,ik google me suf,de pc is gloeiendrood maar ik kan de vertaling niet vinden,mijn pools is onderontwikkeld! Please?

Ayaan kreeg schietles in Polen,heeft het daar mee te maken?
;-)

Davy zei

Wyniszczony zou uitgeput moeten betekenen, volgens een online vertaalding tenminste :-)

Anoniem zei

Ik kon het echt niet vinden hoor Davy,iedere keer als ik het woord losliet op een pools woordenboek zei ie: onbekend!
En toch moest het bestaan want ik kwam het via google tegen!
GGrrrrr ;-)

Anoniem zei

Wyniszczony = Exhausted

in no time gevonden hoor! Maar goed toen zag ik dat ik een vertaalding gebruik dat ecTACO heet :-) hahaha dat kan geen toeval zijn. Mooi woord trouwens en het houdt je bloglezers even van de straat.

Taco