Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 oktober 2007

We are family

Gisteren heerlijk geluierd en vandaag doen we ook rustig aan omdat we morgen naar Zeeuws-Vlaanderen afdalen. Alleen even boodschapjes doen en zo. Toch eens langs ons inmiddels niet meer ouderlijk huis rijden morgen; ben benieuwd of er dingen veranderd zijn aan de buitenkant.
Echt een familie-bezoek-zondag: mijn broer gaat binnenkort een verre reis ondernemen met een vriend van 'm en kunnen we hem meteen veel succes en plezier toewensen. Maar eerst gaan we naar de geboorteplaats van mijn vader. Daar woont nog meer familie en kunnen we eindelijk eens het nieuwe huis van nichtje Chantal en haar gezin bekijken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn weekend!

Greetz, knuf

Anoniem zei

Doe de hele familie de groeten van ons allemaal.

Kus van Sus xxxxx

Anoniem zei

Tot straks!

X

Google-Girl zei

Dit zijn de gezellige dagen vind ik altijd!

Geniet ervan...

xXx
Chanti