Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

30 oktober 2007

Bijna november

Ik heb een rustige week en dat komt goed uit want mijn weekend is volgeboekt :-). Vrijdagavond ga ik Richard Groenendijk weer eens zien en zaterdag op bezoek bij de familie K. in het Postkantoor :-). Zondag gaan Sjaak en ik dankzij gewonnen Metro kaartjes naar Ennio Marchetto:

Theaterfenomeen Ennio Marchetto is dé levende cartoon. Tijdens zijn one-man-show transformeert hij vliegensvlug in meer dan 50 ‘papieren’ sterren. Voor elk land maakt hij ook imitaties van nationale culturele iconen, waaronder Koningin Beatrix en bn-ers als Frans Bauer en Andre Hazes. Ennio toert vanaf 3 tot en met 25 november voor het eerst door Nederland.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er erg leuk uit!!

Veel plezier alvast1

XXX

Anoniem zei

Richard is leuk,denk ik ;-),de laatste maanden is hij niet meer op Radio Rijnmond te horen (presenteerde weleens "met wie" )Hij is net als ik op Flakkee geboren,Dirksland om precies te zijn.
Veel plezier!

Anoniem zei

geweldig filmpje,lijkt me ontzettend leuk om te zien.Enne dat zaterdag bezoekje lijkt me ook heel leuk;-)