Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 oktober 2007

Patrick

Ik heb het al een keer eerder over "Over mijn Lijk" van BNN gehad. Patrick Lodiers presenteerde in 2006 deze spraakmakende serie over vijf jongeren die niet lang meer te leven hebben en van wie slechts eentje momenteel nog onder ons is. De serie komt begin volgend jaar terug op de buis met vijf nieuwe ernstig zieke mensen; de presentator: “We hebben lang nagedacht of er een nieuwe serie van het programma moet komen. Uiteindelijk hebben we besloten te kijken naar de mogelijkheden. Ik ben geraakt door de kracht van deze bijzondere jongeren. In een nieuwe serie willen we andere krachtige mensen met nieuwe bijzondere verhalen laten zien."

Vorige week donderdag is degene met hersentumoren al overleden... Patrick. Ik wens zijn vrouw Quinta en familie en vrienden ongelooflijk veel kracht om hun leven weer op te kunnen pakken zonder Patrick...

N.B. Patrick is de naam van de eerste jongen op wie ik verliefd werd (toen was ik 15).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik was al een tijdje niet meer op de Over mijn lijk weblogs geweest dus dit komt aan.
Zucht,hele diepe zucht.

xje

Anoniem zei

Ook ik ben even gaan lezen..ben er stil van..

Anoniem zei

Pffff das wel heftig he...
Ook ik ben er even stil van...