Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 oktober 2007

Einde weekend

Gisteren was het gezellig in Zeeland en later vandaag eens de hal hier fatsoeneren na de lekkage: dat wil zeggen de inmiddels droge tapijttegels proberen netjes terug te leggen. Er waren zaterdag al mensen aan de deur geweest die willen dat ik op kom draven ten behoeve van hun pc maar dit gaat voor :-).


Zaterdag had ik trouwens een lichte aanval van eenzijdige nek- oog- en hoofdpijn MAAR ik heb een pil indometacine genomen en ook nog eentje voor het slapen gaan en dat lijkt toch echt te helpen. Normaal heb ik meer en langer last. DANK LIEF NEUROLOOGJE!

1 opmerking:

Anoniem zei

he neefke en Sjakie...

Ook wij hebben genoten van gisteren!

Mirne at vanochtend een chocolaatje en zei: mam deze heeft sjaak gemaakt he..hahaha. Tegen Thijmen zei Mirne: sjaak maakt chocolaatjes voor zijn werk.

ja ja de vriendschap is gesloten....

liefs van ons vijfjes