Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 oktober 2007

Uche uche


De verkoudheid heeft doorgezet en ik snotter en nies, hoest en kuch. Daarnet een hete douche genomen, dat is dan extra lekkerrrr. Mensen met hersenletsel zouden geen verkoudheid mogen krijgen, dat zou verbooooden moeten worden! :-D

Morgen is de publieksdag Dynamische Hersenen in Utrecht, waar ik een kaartje voor heb en graag naar toe wil. Heb al besloten om alleen naar het ochtendprogramma te gaan en misschien een stukje van de middag afhankelijk van hoe ik me dan voel. Wusienutwel.

5 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

Sjiellugggggggggggg Daafje! Om er met zo'n snotkop toch nog een beetje aantrekkelijk uit te zien moet je natuurlijk niet vergeten je te scheren met zo'n fantastisch wilkinson scheermesje!! Anders gaat Sjaak op zoek naar een baby (LOL)

Anoniem zei

beterschap..het is er weer voor blijkbaar.

Anoniem zei

BETERSCHAP...!!!!
Ziek het maar lekker uit!
Goede bijeenkomst morgen.
Groet Marjolijn.

Anoniem zei

Ik zal je maar niet bombarderen met goede adviezen en geperste viezemientjes,maar wel met veel harte beterschapjes!

Anoniem zei

Snotter ze en fiks, zodat je snel ontsnottert raakt.

Hatsjoe! Bless you for the rest of the day! :-)

Sjaak nog snot-nies-kuch-hoest-proest vrij?

Kus van Sus xx