Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

04 oktober 2007

World Animal Day today

Paddy voelt zich niet zo feestelijk deze Dierendag, om maar te zwijgen over Mitzi die nu in de achtertuin in de buurt van OpperKat cq. grote rode je-weet-wel-kater Slimpie ligt. Dat was nog eens een statement van Mitzi: ik doe niet mee aan die commerciƫle zooi! Ik ga lekker een dag van tevoren dood!

Actuele dierenstand van zaken: 1 poes Porsje, 1 cavia Paddy.

"Om hem niet uit zijn evenwicht te brengen sla ik mijn kat ook op dierendag." Adriaan Bontebal

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ach..hoe oud was ie davy? Gek zo'n plots een stuk legere kooi..sterkte

Davy zei

Mitzi is zo'n 6 jaar geworden, Chantal