Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 oktober 2007

Lek


Niet de rivier maar een mini-stroom vanuit de meterkast. Er is iemand geweest om te kijken en hij is nu aan het overleggen hoe men de kleine lekkage gaat aanpakken. Gaat wel hakken en breken worden als ik hem zo hoorde... Nog een geluk dat er tapijttegels in het halletje liggen!

Komt wel goed :-) Het meest lastige vind ik nog dat ik thuis moet blijven vandaag ;-)

update 12u25
Het lek is gevonden maar de vloer moest er wel eerst voor open. Klein speldenprikje in een koperen leiding. Nou ja, met wat geluk komen ze vandaag nog wat cement storten en de vloer egaliseren, want hetzelfde bedrijf is bezig met de bouw van appartementen vlakbij het gasthuis.

update 15u25
De vloer is weer dicht en morgen mogen we er alweer op lopen. Moeten we nu maar even voorzichtig over de cementplekken heenstappen en Porsje mag er niet komen vandaag. Viel al met al allemaal nog mede.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat het snel opgelost is en dat je weer kunt gaan waarheen je wilt;)....
Succes.....

Liefs Nicolien

Anoniem zei

He, dat soort dingen moet je niet hebben.
Hoop dat het weer snel in orde is en dat je lekker de hort op kunt.
Groet Marjolijn.

Anoniem zei

Gelukkig is het ook snel opgelost! Warme douche? ;-)

Davy zei

In ieder geval een koude douche voor de Britse leverancier van de koperen buizen want dat schijnt een slechte lichting geweest te zijn...

Anoniem zei

ze waren vlot!..gelukkig alles weer droog in huize peefie.