Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 oktober 2007

Almost

Zo, over ruim een uur vertrekken we richting Schiphol. Gisteren al online ingecheckt, dat scheelt wachten. Lief zijn hè, iedereen! Ik zie wel of ik kan/wil bloggen, misschien Sjaak nog een keer als ik weg ben.
Nu nog even iets eten en mijn bagage nakijken. Houdoe!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Inmiddels dus al in het mooie londen..veel plezier daar!

Anoniem zei

GOOOOOEEEEEDE REIS!!!

Pas goed op jullie zelf. Veilig weer terug straks.

Groetjes van ons allemaal xx

Anoniem zei

Ja,ff te laat om je een fijne vliegreis te wensen,dan alvast maar voor de terugreis,en uiteraard veel plezier daar in het engeland! ;-)

Anoniem zei

Ook te laat om een goede reis te wensen, maar wel op tijd voor straks een fijn welkom thuis!!
Geniet volop!!
Liefs Marjolijn

Anoniem zei

VEEEEEEEEEEL PLEZIER!!!!!!!!!

X

Anoniem zei

Als je dit leest: veel veel veel plezier en "recognition in London Town".

Laat je reisgenoot alle mooie plekjes maar zien. Enne ... als dat appartement na de 10de doorgaat: we houden ons aanbevolen!

Kus van Sus xx

Anoniem zei

De kinderen willen graag een oom met een apartement in London.
Dus... huurders genoeg! :-)

Kus van Sus xx