Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

15 oktober 2007

Stichtingswerk

Mijn man is alweer naar zijn werk, ook al is hij nog snipverkouden. Gisteren was de verjaardag van een nichtje van ons, maar daar is hij alleen naartoe gegaan. Mijn man is een bikkel :-). Ik niet, ik heb gisteren heerlijk geluierd en gelummeld.

Morgen rijd ik mee met een andere vrijwilliger naar het hoofdkantoor van de Zonnebloem voor de landelijke dag. Ik doe nu nog niks voor de vereniging, maar wie weet binnenkort :-). Voor de Stichting Welzijn Ouderen Wijk bij Duurstede breng ik sinds vorige week onregelmatig mensen ergens naartoe, zoals naar de kapper, een therapeut, noem maar op, en ik haal hen nog op ook ;-). Vrijdag is een promo- en infopraatje over de BoodschappenPlusBus en bij voldoende animo draai ik mee op vrijdagen als begeleider op de Bus voor diezelfde stichting. Voor Stichting Rijnheuvel werk ik nog steeds als begeleider Verhalentafel in Woonzorgcentrum Ewoud en Elisabeth Gasthuis en als invaller activiteiten. Straks weet ik amper zelf nog voor wie ik wat doe :-).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent een kanjer Peefie, je maakt zóveel mensen blij!! :-)

xXx
Chanti

Anoniem zei

Ik sluit me maar bij Chantal aan!

En hopelijk zijn jullie snel verlost van die snotterbuien!
En ik heb net gelezen dat je elkaar dan beter kunt kussen dan een hand geven ivm overdracht bacteriën......

X Karin

Anoniem zei

druk baasje ben je,veel plezier in het brabantse morgen!

Anoniem zei

strooi en blijf je Zonnebloem zaadjes strooien, Boetie.

Hoe goed voelt het om goed te doen, er te kunnen zijn, iets te kunnen betekenen!
Trots op jou, en je man.

Bere bere druk hier met werk. Nog twee weken en dan even adempauze. Oef. Heb t nodig. Lichaam laat dat merken ook.

Jij zult dat ook herkennen, rusten als je rusten moet, gaan als je gaan moet. Laat je lichaam zoveel mogelijk ritmes bepalen.

LoveU, xx
Kus van Sus