Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 oktober 2007

Bios Memory

Ik ging vroeger vaker naar de bios dan nu. Ook vaak alleen gegaan en dan vooral op zondag. Dat ik alleen was kon me niks schelen en had ik soms nog liever ook :-) Kon ik me lekker inleven in wat ik op het scherm zag.

Dit is de titelsong van een film die ik destijds alleen gezien heb (1985). Met een alternatieve clip gemaakt door een fan:


In 'De Koning van Engeland' in Hulst begon mijn liefde voor film.

1 opmerking:

Google-Girl zei

Aaah... A View To A Kill... goede film en strakke titelsong ook, zegt de verstokte Durannie hier...;-)