Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 oktober 2007

Het is stil zonder jou....

Het is stil in huis zonder Davy. Mis 'em best wel! Gisteren ben ik bij een paar vrienden in Nieuwegein geweest. Duurt de avond niet zo lang. Was gezellig. Toen ik thuiskwam zag ik dat ik telefoontje had gemist van mijn husband. Had lekker gegeten.

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Genoten van de zon, maar verder niet veel gedaan. Luierdaggie dus eigenlijk.

Daarstraks sms-je gehad dat Davy in de bioscoop zat. Alleen. Had 'ie zin in. Eten is bij een ons allen bekend fast food keten naar binnen gewerkt :)

Vanavond heerlijk voor de buis hangen, lekker relaxed.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is een goed teken dat je Davey mist, wordt het straks een nog hartelijker welkom thuis toch!
Groet en sterkte met het wachten.
Marjolijn.

Anoniem zei

Dat het stil is zonder mijn Boetie, kan ik me goed voorstellen! :-)

Geniet even van die rust. Hij is snel genoeg weer terug en dan is het druk zat!

Fijn dat ie het zo naar zijn zin heeft in London Town. Zijn meest favo stad ter wereld. En nu die miljoenen nog! :-)

Kus van Sus voor jullie xx