Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

01 september 2007

Passive Action!

Vandaag staat in het teken van een van mijn grootste hobby's: FILM!

Na de MRI-stress van gisteren is het nu goed luieren met film kijken en snoepen :-). Gisteravond met Sjaak naar de bios in Zeist was als vanouds gezellig en smaakt kennelijk naar meer. Wat me opviel toen we naar de auto terugliepen: het restaurant waar we op onze trouwdag hebben gegeten is van naam veranderd. Och erm, we eten er een keer en opeens heeft het resto een nieuwe eigenaar, lol.
Filmpje van de drie gemeentekernen vanuit de blon:

Geen opmerkingen: