Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 september 2007

Hedendaagse held

Gisteren zag ik op het journaal dé opmerking van de dag en mijn persoonlijke held van de dag.

De opmerking kwam van de Iraanse president Mahmoud Ahmedinejad:
(via tolk) 'In Iran, we don't have homosexuals, like in your country.' ... 'In Iran, we do not have this phenomenon. I don't know who's told you that we have it. ' Bron

En de held is Lee C. Bollinger: 'Let’s, then, be clear at the beginning, Mr. President you exhibit all the signs of a petty and cruel dictator.' ... 'I am only a professor, who is also a university president, and today I feel all the weight of the modern civilized world yearning to express the revulsion at what you stand for. I only wish I could do better.' Bron

'In a December 2005 state television broadcast, you described the Holocaust as a “fabricated” “legend.” One year later, you held a two-day conference of Holocaust deniers. For the illiterate and ignorant, this is dangerous propaganda. When you come to a place like this, this makes you, quite simply, ridiculous. You are either brazenly provocative or astonishingly uneducated.'
Ik bewonder deze man: Lee C. Bollinger for president of the USA!!!!!

Maar vlak onze eigen Maxima niet uit! Die had waarschijnlijk gezegd: Mahmoud is een beetje dommmmmm. En dát is hij!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Een man die leeft met zijn kop in zijn hol (excuzes moi les mots, vast verkeerd gespeld but you get my drift). Zo heeft hij meer uitspraken gedaan waarvan ik denk huh... ziet dat niemand hoe hij draait?

Maar ok, we zullen er snel van 'verlost' zijn. Bush heeft vast wat bommen die hij daarheen kan sturen om de chaos wat completer te maken. Zo heb ik me kapot gelachen om hoe Bush herinnert wil worden. Echter ben alweer vergeten hoe dan... van mij mag het massamoordenaar zijn.

Let love be love and let us respect the difference in it! Wat is er tenslotte mooier dan twee mensen die van elkaar houden?

Google-Girl zei

Goed plan. En als ze die Ahmedinejad dan gelijk ff goed hard richting Saturnus afschieten, dan scheelt dat weer in de collectie aardse randdebielen...

xXx
Chanti

Anoniem zei

En wij Nederlanders houden van grote ramen zonder gordijnen EN zijn op onze privacy gesteld.
Bovendien nemen we 1 koekje bij thee of koffie en houden TOCH van gezelligheid.... :-)

Die Iraanse man is toch gevaarlijk, zeker in eigen en belendende en wat verder gelegen Islamitische landen. Ooit verklaarde ieder "goed nadenkend" modern land iemand ook voor compleet gestoord... totdat ...

Let's reach hands, not reach for weapons.

They may say that I'm a dreamer,
but I'm not the only one...

Kus van Sus

Anoniem zei

Opgestoken duim,maar nu voor Iris!

:-)