Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

20 september 2007

Bedank!

Iedereen BEDANK voor de blogreacties, telefoontjes, kaartjes en e-cards ter gelegenheid van mijn 37e! :-) Van Sjaak heb ik mooie rozen gekregen en ook heel leuk een bloemetje van het gasthuis. Was gezellie daarnet met schoonmama Mientje muisje.

Straks na het slapen weer richting gasthuis en ik heb toch wel mijn zinnen gezet op de BoodschappenPlusBus. Dinsdag eens verder over kleppen met Jan.



1 opmerking:

Google-Girl zei

OOOOOOO en ik had mezelf nog wel voorgenomen je een te gekke E-card te stureeenn.... met m'n griephoofd vergeten, maar wacht maar... hij komt eraan hoor ;-)

xXx
Chanti