Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 september 2007

How's your life?

Eerder dit jaar heb ik het boek 'Not Simply Divine' van de toenmalige manager van Divine gelezen over het wonderlijke leven van deze artiest.


Nu ben ik bezig in 'Freak Unique': de autobiografie van Pete Burns, zanger van Dead or Alive.



Ik ben sowieso erg into (auto)biografieën de laatste tijd, denk maar aan de film over Piaf. En 'Straight' van/over Boy George komt er via eBay aan, dus ik ben vooral aan het lurken in de levens van extravagante jaren 80 popsterren.

2 opmerkingen:

Google-Girl zei

Every life has a story hé... ;-)

xXx
Chanti

Anoniem zei

Elk leven is inderdaad een verhaal, een eigen verhaal.

Het een wat kabbelender dan het andere, maar toch eigen.

Ben bezig met Dode Zee rollen. Leest als een jongensboek! :-)

The good and the bad guys... Guess who's who.

ga morgen naar Loreto, Marga Nonneman heeft via oom Fons contact met me gezocht... Na 30 jaar bijna.. Leuk!

Fijn weekend,
kus van Sus xx