Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 september 2007

PAS OP! Licht ontvlambaar

'PAS OP! Licht ontvlambaar' dat staat nu bij mijn MSN nick :-). Om in te haken op de post en lezing van gisteren: vooral agitatie/prikkelbaarheid is goed te merken met/na Phil. Ik heb er zelf last van maar 't is natuurlijk vooral knudde
voor de directe omgeving.
Ik heb nu natuurlijk ook wel een goed excuus ;-) Sorry dat ik u helemaal in elkaar heb getrapt, maar ik ben post-Phil en mis mijn rechter temporaalkwab, lol JA HELENA, een gezond mens heeft TWEE temporaalkwabben en niet alleen links eentje!
/einde demonstratie bitch-modus.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Is maar goed dan dat ik niet rook! ;-)

Xje

Davy zei

Sjaak wel ;-)