Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

10 september 2007

Tripje

Stiefmoetante Toos en ik gaan in oktober een weekendje naar Londen. Haar oudste zoon en zijn vrouw wonen er en logies zijn geregeld. De vluchten zijn ook gereserveerd dus nu genieten van de voorpret :-). Lekker om weer naar mijn lievelingsstad te gaan; is alweer geleden van eind 2003. Als je met iemand gaat die de stad ook aardig kent, doe je weer andere dingen en ga je andere dingen zien dan tijdens een eerste bezoek. London Is The Place For Us!

edit 8u27 Kan ik daar het geld gaan uitgeven wat ik vanavond in de Staatsloterij win :-) Bolly Darling?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Absolutely FABULOUS dah'ling!!!

Geniet ervan!

xXx

Anoniem zei

Binnenkort dus liefs uit Londen,of is het bluf? ;-)

Anoniem zei

Tuurlijk mag je daar al het geld uit gaan geven, heel veel plezier he!
Maar......eerst vanavond nog wel even binnenhalen he!

Davy zei

Nee, het is Bløf, Karin :-D

En als dan de postbode je huis weer heeft gevonden
Dan stort ik je hart vol
Met al het liefs
Uit Londen!

Anoniem zei

fantastic! en als je het niet opkrijgt in London geef ik je met liefde m'n nummer hoor;-)