Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 september 2007

Odin


Ik heb me gisteravond prima vermaakt bij het Odinkoor, ook al heb ik een totaal andere muzieksmaak. Maar ben wel euh...'vreemd gegaan'!! Mevrouw O. zat lekker te babbelen met leeftijdgenoten en dus ben ik maar naast mevrouw V. gaan zitten en daar de verdere avond gebleven (N.B. zij zit in de cliƫntenraad en zo hoor je nog eens wat ;-)). En (oudere) vrouwen kunnen kletsen joh! Daar kan ik als roddelnicht niet eens tegenop babbelen!! :-D
edit 8u45: van harte, Google! (Blogspot/Blogger is van Google, mocht dat nog niet duidelijk zijn :-)) Google Inc. is in 1998 opgericht door Larry Page en Sergey Brin. Maar was dat nou op 7 of 27 september? Anyway, dankjewel Google voor de leuk uitziende en vooral gratis weblog-omgeving.

2 opmerkingen:

j zei

Odin... Ken je de kat Odin nog?
Deed me terugdenken aan ons overleden schoonzusje...

Groetjes
van Sus

Davy zei

Jazeker ken ik die! Een foto van Bie met hem staat hier in de kamer. Ze delen een lijstje met pa, wel zo gezellig! ;-)