Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

11 september 2007

Not just yet

Omgerekend heb ik gisteren met Dayzers en de Staats een kleine 11 Pond gewonnen = WOW :-D. Mijn man moet dus maar blijven werken voorlopig ;-). Maar we gaan voor de 18.4 miljoen euri van volgende maand! Dan kan ik me wel een appartementje veroorloven in hartje London, wellicht Holland Park?

New York is ook leuk maar me net wat té druk en daar is precies zes jaar geleden iets naars gebeurd of zo.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik gun t je zo, jullie zo, die 18,4 miljoen.

Het winnen v zo een groot bedrag... Niet eens goed te bevatten. De een een drukke hippe stad, de ander een cottage in een omgeving met zo weinig mogelijk mensen :-)

Geniet, samen met Toos, van London Town!

Kus van Sus

PS Groetjes v mijn trio, we hebben met zijn allen een perfecte dag gehad zondag! Veel plezier, allemaal blij!

Anoniem zei

ach we gaan gewoon een keer op kosten van onze mascaraleverancier LOL

Anoniem zei

Da's nou toch jammer, maar gewoon door gaan, misschien lukt het een volgende keer....
En zeker niet de moed verliezen....!!
Lieve groet Marjolijn.

Anoniem zei

Het lot van de Oktobertrekking ligt alweer klaar........
Maar ik blijf gewoon in Nederland hoor! Leuke villa met zwembad.....
Mmm, ;-)

Davy zei

Ik blijf ook gewoon in NL maar wil wel op en neer gaan pendelen dan ;-)

Google-Girl zei

Allez-zeg, alle beetjes helpen hé...

xXx
CC