Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

03 september 2007

dITJES & dATJES

Mijn husband is momenteel de badkamer schoon aan het maken. Morgen komt iemand van een klusbedrijf langs om te kijken hoe hij een en ander gaat aanpakken voor plaatsing van de douche cabine. Komt helemaal goed. Sowieso is het niet zo moeilijk om iemand te vinden die er meer verstand van heeft dan wij ;-). Wij hebben voornamelijk verstand van kompjoeters!

Straks ga ik bij een vriend eten die vanmorgen van Kreta is thuisgekomen. Sjaaks zus en haar gezin zijn daar trouwens ook op vakantie geweest en ook nog niet zo lang terug. Die vriend is half Surinaams dus het wordt Surinaamse pot (= YUM) vanavond. Sjaak heeft geen zin om mee te gaan dus ik ga lekker allenig.

Iemand van de hersentumor mailgroep schreef me net: 'gefeliciteerd Davy met de uitslag...Kan je er een beetje van genieten?
' Tja, ik geloof het wel, want een betere uitslag kán op dit moment niet. Toch broeit achterin mijn hoofd de gedachte: uitstel is geen afstel... Maar zolang het kan nemen we het er lekker van!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,
Helemaal gelijk hoor, neem het er maar lekker van, elke fijne, goede dag is meegenomen en telt mee....!!! En geniet maar van elk moment. Succes met de douche, dat komt vast wel goed!
Gezellige avond en lekker eten he!!
Groet Marjolijn.

Anoniem zei

geniet van je privé etentje..enne pluk de dag!

Anoniem zei

Ben heel benieuwd naar jullie douche cabine, wil ik ook;).
En was je etentje lekker? Wat heb je gegeten?

Liefs Nicolien

Davy zei

Ik heb Baka Bana op en een Moksie en Pitjel :-) Met nasi en witte rijst.
LEKKER LEKKER