Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

25 september 2007

BINGO!

Vanochtend een goed gesprek gehad met Jan van stichting SWOW. Vanaf de tweede week van oktober help ik mee op de BoodschappenPlusBus en nu houd ik me bezig met promoten van het busje in de omgeving. Vanmiddag geholpen in het gasthuis met de Bingo. Cake en bonbons rondbrengen, mensen helpen en allerlei klusjes uitvoeren. Mijn kop wordt steeds meer een vertrouwd beeld daar. Nog kennis gemaakt met iemand van de Zonnebloem die me vroeg of ik volgende week een stukje wil wandelen met mevrouw G. die in een rolstoel zit en anders haast niet meer buiten komt. Tuurlijk mevrouw G. maar eerst morgenavond met mijn 'vaste vriendin' mevrouw O. naar het Odinkoor.
Zo houdt een mensch zich bezig want na gedane arbeid is het goed rusten!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Opgestoken duim!
;-)

Anoniem zei

Hoi Davy,
Ik vind het zo goed van jou dat je er al weer bent voor andere mensen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er grote bewondering voor.
niks zielig doen, er gewoon weer voor gaan.
Liefs Truus D.

Anoniem zei

Jij KNALT man!!!! Geweldig! Btw... rijdt jouw bus ook naar Papecity? Kom me dan maar es ophalen, ik heb wel zin in een potje bingo ;-). Tenminste... als de prijzen wat zijn, grijns. Ik pikte vroeger er altijd de hoofdprijs uit. Werkelijk waar, de hoofdprijs ging naar moi. Nu heb ik geluk in de liefde en doe ik het met troostprijzen, hehe. Zie mijn log over de bingo in Ahoy, toch mooi een waterkoker rijker. Laat de rest maar lachen, ik kon hem goed gebruiken! Dus laten we de gemiddelde leeftijd iets omlaag schroeven en BINGOËN (schrijf je dat zo???).
Ook hier een dikke duim omhoog! YOU GO MAN!!!

Davy zei

Jij bent ook mijn vriendin, hoor Truus :-)

Enne, mijn auto rijdt wél naar Papecity, Iris; als jij een bingo-setje thuis hebt, spelen we daar voor spek en bonen :-)

Anoniem zei

Eeehmmmm... Bingo vind ik alleen leuk als er iets te winnen valt... anders toch een saaie ouwelullenbezigheid...

Maar laat dat autootje maar eens hierheen komen hoor! Tenminste als het zonder spek en bonen bingo mag...

Anoniem zei

je bent er in ieder geval mee van de straat..

Google-Girl zei

Je bent GOED bezig Peef!

xXx
Chanti