Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 september 2007

Zomaar een donderdag

Was gisteren harstikke leuk bij het Geldmuseum in Utrecht. Echt een aanrader om heen te gaan. Is geen saaie bedoening, maar je kunt er aktief bezig zijn met spelletjes, gokken en zo. Kun je geld mee verdienen en daarmee kun je dan bijvoorbeeld je eigen geld afdrukken of je kop in de krant.

Porsje was gisteren trouwens jarig. Ze is 14 geworden en heeft het rustig aan gedaan dit jaar. Geen groots feest, had ze niet zo'n zin in. We hebben een groot stuk zalm voor haar gekocht waar ze lekker aan kan knabbelen. Haar grootste kadootje zou zijn dat Slimpie terug zou komen, maar we hebben haar verteld dat dat niet meer kan. Kaartjes zijn nog van harte welkom hoor, is ze helemaal blij mee!

Vanmorgen is Davy weer naar z'n oudjes geweest en de verhalentafel deed het vandaag weer eens. Z'n vriendin deed niet open :( Hopelijk is ze zomaar weg en is er niets aan de hand met haar longontsteking.

Ik ben nu even alleen weer, omdat Davy naar Utrecht is. PC bij kennissen heeft kuren en hij gaat proberen dat weer goed te maken. Zal wel lukken denk ik hoor ;)

Strakkies komt een meneer van een klusbedrijf kijken om te zien wat het gaat kosten om de douchecabine te maken. Ben benieuwd.

Voor de rest alles rustig hier. We vermaken ons wel en doen lekker ons eigen gangetje. Lukt prima!

5 opmerkingen:

Han en John van Nimwegen zei

We zijn benieuwd wat jullie nu met de extra vrije vrijdag en zaterdag gaan doen!

Davy zei

In ieder geval is er zaterdag weer een activiteit voor mijn 'ouwetjes', waar ik bij wil zijn. :-)

N.B. De klusser is nooit op komen dagen dus bedankt voor nop meneer Petersen! You're not welcome (anymore).

Davy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Hoe is het met de gezondheid trouwens van Porsje? Al wat beter?

Davy zei

Ja Karin, het gaat al een stuk beter met Worsje; nog 2 daagjes antibiotica en dan is haar kuur ook weer voorbij.