Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 september 2007

Busje komt zo?

Gisteren een leuk gesprek gehad met Jan van Stichting Welzijn Ouderen WbD. Hij denkt dat ik een geschikte kandidaat ben voor vrijwilliger op de BoodschappenPlusBus die binnenkort ook hier zal gaan rijden. Ik ga me nu inlezen en over paar weekjes heb ik weer een meeting met hem.

edit 14u17 Busje met de klusser kwam vanmorgen ook en we hebben nu eindelijk onze mooie nieuwe douchecabine, waar we vanaf morgenavond in mogen badderen. :-).

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie hier ook niet anders dan busjes van bouwbedrijven,aannemers,loodgieters en weet ik allemaal niet meer,volgens mij zijn ze de complete buurwoningen om aan 't bouwen tot ...? Ja tot wat???

Lijkt me trouwens heel leuk die vrijwilligersjob! Niet alleen voor jou maar ook voor de mensen die er gebruik van gaan maken,dit is een goed initiatief zeg!
Ik heb de 25e een afspraak,ja hehe,eindelijk!
Fijn weekend!

Anoniem zei

Leuk hoor Boetie. Lijkt me echt iets voor jou. Dollen met de oudjes! Ben benieuwd.

Hoe was het optreden vd Blue Man Group?

Goed weekend, Boetie en Swager

Kus van Sus xx

PS Wanneer vlieg je naar London Town met Toos?

Davy zei

Morgen pas Blauwe Mannen Sus en 5okt naar London :-)

GOED WEEKEND!

Anoniem zei

Dat busje lijkt me een hartstikke leuke job. En het zal ook steeds meer nodig worden, niet alleen vanwege de vergrijzingsfactor maar ook omdat ons kabinet precies op dit soort dingen wil gaan bezuinigen.

Anoniem zei

Dat lijkt me wel een leuk baantje en je doet er de oudjes een heel groot plezier mee!
Lieve groet en fijn weekend.

Anoniem zei

WAUW, jij gaat écht iets betekenen. En daar zit ik dan met mijn gewauwel over re-integreren en centen...

5 oktober al! Wie is nu diegeen die gezocht moet worden in uithoeken??? London is één van mijn favoriete steden, Parijs haalt het, in mijn ogen, hier niet bij. Kan natuurlijk ook aan het gezelschap liggen waarmee ik de steden bezocht. Maar ik houd van de architectuur van Londen. Alle straathoeken zijn rond en er staan werkelijk prachtige gebouwen. Daarbij vind ik de beleefdheid van de mensen erg prettig en het verdwalen in de Tube was toen alleen lachwekkend. Een stad dus waar ik van houd en dat is vrij uitzonderlijk. Ik vermijd steden het liefst. Al moet ik zeggen dat Mexico-stad nog leuker is... en ken ik Chiang Mai beter dan Papendrecht, memories...

Maarre... ook nichten zijn mannen toch? Kan me niet voorstellen dat jullie de grieptrekjes van mannen niet vertonen. Volgens mij is dat iets genetisch ;-). Al moet ik zeggen dat ik bij de nichten die ik ken, ze nog nooit heb kunnen betrappen op het zooooooooo zielige wat hetero mannen hebben... Dus wellicht heb je gelijk... Wellicht hoor!!! Eerst zien, dan geloven! ;-) Al mag je dat wel uitstellen tot je 80 bent hoor, voorlopig heeft jouw bord vol genoeg gelegen en vind ik dat alle bacillen, bacteriën en virussen jullie huis gewoon maar over moeten slaan.

Een heel fijn weekend!!! Knuffels voor jou en jouw hubbie!!!

Veel liefs, Iris.