Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 september 2007

YAY ME!


Er is er 1 jarig Hoera hoera, dat kun je nu lezen dat ben iiiiiik! :-D
Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org


Ikke ben nu 37 jaartjes en heb geen zin om meep-meep na te doen. Heb ook geen zin om te vertellen over gisteren, dat ik me niet lekker voelde. Da's nu geschiedenis.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Een dikke pakkerd van mij Davy,geniet van je 37e (hé broekie!) geboortedag!

Xje,Karin

Anoniem zei

heyyyyy Nice,

hieperdepiep HOERA HOERA

ik zal nu niet meer vergeten op welke dag ik het leuke nieuws gehoord heb ;)

Toos

Anoniem zei

Gefelicitaart ;)

Groetjes van ons allemaal;
Ludwig, Anita en Elmar.

Ook goeie dag voor mijn MRI-uitslag, Yep twas weer okidokido :)

Anoniem zei

GEFELI, GEFELI, GEFELICITEERD!!!!!
Weet helaas niet hoe hier leuke plaatjes achter te laten, dus je moet het met lettertjes doen. Oef... 37... jij ben al wel een ouwetje hoor... Gelukkig ben ik veeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger, hehe. GENIET van jouw dag, laat je vreselijk verwennen zonder schroom en ben de koning op een welverdiende troon! (Morgen misschien goedmaken, maar dat komt morgen dan wel weer)

Ook PROOST voor jou Sjaak! Toch een mijlpaal, weer een verjaardag van jouw dondersteen. Dat er nog maar heel veel jaren aangeplakt mogen worden!

Lieverds, GENIET, GENIET, GENIET!!!

Dikke verjaardagsknuf, Marcia.

Anoniem zei

Van harte proficiat en geniet maar volop van deze dag, laat je lekker verwennen.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. En je bent nog een jonkie hoor. Ik ben al veeeeel ouder...lol....
Maak er een leuke dag van, lekker gebakkie snoepen en doen wat jij wil, het is jouw dag.

Een speciale verjaardagsknuffel van Nicolien

Anoniem zei

hiep hiep hoera(37x)..maak er een hele leuke dag van met sjaak,schoonmama en wie er verder nog binnenvalt!

xxx-jes chantal(kaatje)

Anoniem zei

Van harte!

Een hele fijne dag!


Ricky

Unknown zei

Hee Davy,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Groet,
Gerrit, Bert en Susanne

Anoniem zei

Hoi Davy,
Hartelijk gefeliciteerd met je zevenendertigste verjaardag !
Nog vele GEZÓNDE en fijne jaren toegewenst, samen met Sjaak.
Ik hoop je nog héél vaak te mogen feliciteren als je jarig bent.
Truus D.

Niki Valades zei

Kom ik een paar dagen niet kijken en mis ik jouw verjaardag.... Heel veel lieve, late wensen voor je verjaardag!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxxx Mon en Niki