Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 september 2007

ERROR

Nee helaas, de Utrechtse PC heb ik niet aan kunnen zwengelen. Er is een hoop meer mee aan de hand dan ik verwacht had. Nu ga ik rondkijken voor G&G of er niet iets leuks en betaalbaars te koop is op pjoetergebied ter vervanging. Wie weet vind ik ook wel iets om het gat op te vullen in mijn organische computer :-D."To err is human, but to really foul things up requires a computer."

Gisteren heb ik het best druk gehad ermee en met mijn vrijwilligerswerk. Niks mis mee, zo voelt een mensch zich weer nuttig ende noodig.

2 opmerkingen:

RobertoG zei

Hey Peef een berichtje van Roberto hier, van dvd.nl (RobertoG).

Het is een hele tijd geleden dat we elkaar spraken .
Ik heb met veel bewondering en een brok in m,n keel door je Blog gelezen.
Je hebt het afgelopen jaar echt veel mee gemaakt :(
Ik kreeg van Harry te horen dat je ziek bent, die sprak ik toevallig weer eens nadat ik na lange tijd weer op MSN was .
Ikzelf heb ook een lastig jaar achter de rug , ben ook ziek geworden (ziekte van Crohn).

Maar dat staat in het niets, met wat jij hebt meegemaakt.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en heb heel veel respect voor de manier waarop je er mee omgaat .

Ik spreek je nog wel eens via msn of hier r_van_g84@hotmail.com

greetz

Roberto

Davy zei

Roberto = COOL :-D