Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

29 september 2007

Let's all shanty

Vandaag is het Shanty festival in Wijk. Op zich niet zo bijzonder, er gebeurt hier echt wel meer hoor ;-). Maar een schoonzusje van ons zingt mee dus gaan we luisteren en kijken. SUCCES Shantykoor De Kaapstander! Vorig jaar wonnen zij de Rabo Publieksprijs.

Voor mij is het dus de week van de koren :-) Korenweek? Vanavond naar de verjaardag van een ander schoonzusje, kunnen we zélf in koor zingen :-).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier vandaag! ik ga vanavond weer maar eens naar belgie en daar een beetje meezingen(niet te hard)

Anoniem zei

Veel plezier...

en eenmaal weer thuis: check this out! :-)

http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=6761

Goed weekend jullie
van ons xx