Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 september 2007

Gesteldheid

Gisteren voelde ik me niet helemaal toppie: ik had het idee een virusje of zo onder de leden te hebben. Maar na voor mijn doen op tijd naar bed met een paracetamol moet ik zeggen dat het niet heeft doorgezet en ik heb deze middag weer kunnen fungeren als computer vraagbaak :-).
Morgen naar het gasthuis en bespreken of ik mijn werkzaamheden daar wat uit kan breiden. Ik wil naar de drie dagdelen toe: dat lijkt me momenteel haalbaar en niet te zwaar voor mijn frêle gestel :-D.

Zaterdag naar deze jongens btw:

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Schijnt een hele goede show te zijn Davy dus je zult een leuke avond hebben!
Gelukkig ben jij niet aangestoken door vier russen ;-)

Knuf,Karin

Anoniem zei

he gaaf blue man group! schijnt inderdaad fantastisch te zijn..

Anoniem zei

Dat wordt een tof blauwtje lopen Peef!

xXx
CC

Anoniem zei

Blauw, blauw, blauw.... O nee, is van The Scene.
Blauw niet haalbaar even, dus maar naar Tjaikovski binnenkort... beetje anders, maar wel lekker :-)

Kus van Sus xx