Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 september 2007

Panta rhei

Woensdag ben ik jarig en dan halen we 's avonds schone mama inclusief rollator voor een gebakje en zo. Voor de rest niet echt zin om het in een kringetje te vieren. Kroonjaren hebben me altijd meer gedaan dan tussenliggende verjaargetallen maar oké, wie het kleine niet een beetje eert? Ik heb woensdag toch maar mooi 13.514 dagen geleefd!
Even spieken hoe mijn bioritme-lijntjes dan lopen: 'Emotional minimum; This is a time of rest after a period of physical activity and problem-solving. Try to do tasks that don't require a great amount of effort, will-power, or concentration.' Okidoki, dus geen groots verjaardag gedoe, dankuwel heur. Ik zie ook dat ik tot het eind van de maand in de bioritmisch rode cijfers sta, maar begin oktober gaat de boel weer stijgen. Komt dat even mooi uit wat Londen betreft :-).


N.B. Mensen die niet nieuwsgierig zijn maar wel graag alles willen weten: klikkerdeklik.

1 opmerking:

Anoniem zei

ff helemaal off topic hoor... Ik moet nu eigenlijk douchen... tja lui stinkmens, hehe, who cares?

Shirt komt niet uit Geers shop, is een gejat plaatje van het internet. Na het douchen zal ik eens kijken of ik nog even naar die shop kan surfen. Wil wel zo'n t-shirt.

Kom vanmiddag, hoop ik, even terug.

KNUFFFF, Iris.