Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

13 februari 2007

Werk en lui-zijn

De kuur is weer achter de rug maar ik merk vooral nu het effect ervan: toch wel erg moe en ik moet nu echt ervan bijkomen. Ook eten gaat weer een stuk moeilijker en ik ben weer twee kilootjes kwijtgeraakt.
BMI = 25.36 = nie slegt (net alsof me dat nu wat kan schelen).
Dus vandaag 'lekker' luieren. Die 'luxe' heb ik.
En Daan van de Thuiszorg maar werken hier, ach gut :-).
Daan, je bent een goeie gozerd, jongen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gewoon luisteren naar je lijf, toegeven aan het rusten en een ander zien werken, is soms ook fijn.

Je MAG rusten, kan rusten, dus doe dat gewoon in alle rust! :-)

Toi toi Boetie

Kus van Sus

Anoniem zei

fijn die kuur zit er weer op neefke!
nu weer effe bijkomen, aansterken en vooral rustig aan doen...

dikke kus

Chantal uut klooster

Anoniem zei

lekker rustig aan davy..en soms is het gewoon heel fijn om anderen te zien zwoegen;-)

Anoniem zei

Wie zeg dat ik druk aan het werk was Davy :P
Misschien lag ik wel stiekem op de bank :D


Nee effe zonder gekheid als ik ooit iets voor jullie moet doen, kunnen jullie altijd bellen maar dat weten jullie langzamerhand wel.

Tot volgende week

Groetjes Daan