Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

06 februari 2007

Creatief met lijf

Drie buisjes bloed heb ik net laten afnemen en om half twee vanmiddag worden met behulp van Magnetic Resonance Imaging techniek mijn hersentjes weer eens op de foto gezet... Sjaak gaat dit keer mee en dat is wel lekker. Kan hij als hij wil ook eens van dichtbij kijken hoe dat in zijn werk gaat. Anderhalf uur later krijg ik de uitslag van bloed en scan bij de neuro-oncologe.
Afwachten maar...

Edit 17u
Ik weet nog niet of mijn bloed-bestanddelen toe zijn aan de volgende chemo door een fout van labmedewerkers die me hier vanochtend hebben geprikt, maar ik hoor dat zo snel mogelijk vanuit het UMCU.
Belangrijker is: de scan liet zien dat het heel rustig is in mijn bolleke!!!!!! YES! De scan was praktisch identiek aan die van november!!! Er is nog steeds een vlekje te zien, maar dat kan littekenweefsel zijn van operatie en/of bestralingen. En dat plekje leek nu zelfs wat vager :-).
Sjaak en ik hebben het gevierd met een lekker gebakje. Wat een opluchting! Dit heb ik lekker te pakken!!! Beter nieuws kan nu gewoonweg niet: de boel moet lekker rustig blijven en we willen GEEN stiekem gedoe meer in die kop!!

edit 17u45
De neuro-onco belde net. Morgen kan ik beginnen met chemokuur nummer drie van 310mg. Dus lijfje is voldoende hersteld van nummer twee :-).

16 opmerkingen:

Anoniem zei

he lieve neef en Sjaak,

Heel veel sterkte vanmiddag.
Ik steek een kaasje aan en duim voor je dat jullie een goede uitslag mogen krijgen.

dikke kus

Chantal

Anoniem zei

OEMMMMMMMMMMMM voor een goede uitslag OEMMMMMMMMMM

Werkte vorig week ook dus..........
We gaan ervoor!

Sterkte saampies.

X

Nita

Anoniem zei

sterkte met de zenuwen..we duimen voor je!

Anoniem zei

PRAYSE THE LORD, HALLELUYAH, LET'S PUT OUR HANDS TOGETHER AND PRAY:

Dear Lord, give him the support and guidance he needs today. Let him be the strong and beautiful man he is.

Let the devil been beaten, at least a large part of him now.

HALLELUYAH, PRAISE THE LORD.

Ik las jou herhalingsmantra Aniet, dus dacht: Ja werkte vorige week, dus draag mijn steentje weer bij!!! :-)

Denk aan je Boet

sus

Anoniem zei

ik blijf duimen en duimen
Toos

Anoniem zei

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
hAN EN jOHN

Anoniem zei

hé super joh!!!lekker gevoel moet dat geven! geniet ervan..

Davy zei

IEDEREEN BEDANKT VOOR BIDDEN, DUIMEN, KAARSEN OPSTEKEN EN OEMMMEN :-)

Anoniem zei

Oh Davy, wat een opluchting! We kunnen je niet vertellen hoe blij we voor je zijn. Een zeer goede stap naar toch nog een toekomst!!! JOEPIE
Han en John

Anoniem zei

Hee Peef en Saak,

geweldig nieuws!!! Wat een opluchting moet dat geven.

Prachtig. Lekker puh Phillemon. Eat your heart out!!!

Geniet mannen, geniet!

Warme knuffels en dikke kussen
op allebei jullie bolleke!

Sus

Anoniem zei

Hoi Dave en Sjaak,

Gefeliciteerd met jou rustige koppetje Dave, en zet hem op voor je volgende kuur, we volgen het wel.

Joop en Ada

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak

Wat fijn dat de scan goed is (dat was zeker een gebakje waard). En het is ook wel goed dat je bloed goed is. Wij wensen je heel veel sterkte met de chemo morgen.

Heel veel lieve groeten uit Duiven van:

Karin en Nicolien

Anoniem zei

Goed nieuws Peef. Ook voor de geest, kun je je gedachten weer even op iets leuks richten. Veel sterkte met de chemo. Hopelijk voel je je nu ook wat minder belabberd wetende dat het niet voor niets doet.

Groetjes,
Edwin

Anoniem zei

Hoi lieve Davy,

Wat een fijn bericht! Ik ben superblij voor je dat de scan een rustig koppie laat zien. Sterkte met de komende kuur, ik blijf met iedereen meeduimen voor je.

Anoniem zei

Wat een geweldig goed nieuws Peef!
HIER BLIJVEN WE VOOR GÁÁN!!

En veel sterkte (weer) met deze chemo, ik denk aan je!

xXx
CC

Anoniem zei

GEFELICITEERD en laat het zo blijven

jipppppie
Toos