Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

22 februari 2007

Stil......

Gisteren zat bij de post de brief van de gemeente met de bevestiging van de datum en tijdstip dat we gaan trouwen. Toch wel apart als je dat leest. Misschien leuke quizvraag om te raden wanneer het is? Er zijn een paar mensen die het wel weten en die moeten niets zeggen! De rest mag raden :)

Het is stil in huis nu Davy een paar dagen weg is. Zelfs dochterlief is rustig en heb ik totaal geen last van. Ze mauwt wat als ik thuiskom van m'n werk "Maaaaaauuuuwwww baasje, snel naar de keuken en vul m'n bakje". 's Nachts ben ik nu wel goed genoeg om tegen aan te liggen. Als ik me maar niet beweeg, want dat vindt mevrouw uiterst vervelend.

Nieuws is er op het moment niet echt. Saampies redden we het goed en met Davy gaat het behoorlijk goed vind ik. Hopelijk blijft het voorlopig zo doorgaan, dan hebben we denk ik niet echt redenen om te klagen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Euh...ja, ik mag niet meedoen:-(
Had ik eens kans om te winnen :-)

Gelukkig dat het zo goed gaat!

Ff genieten van het alleen zijn is best lekker toch? Ik vind het iig wel prettig om af en toe alleen met mezelf te zijn, als het maar niet te lang is want dan mis ik "mijn mannen" weer!

Groetjes
X

Anita

Anoniem zei

Hoi Sjaak,

Het tijdstip weet ik dus niet daar kan ik dus nog op gokken.
Half 3?

Voor porsje ook eens lekker rustig geweest zo zonder Davy,en jij? Is weer even wennen zo alleen?

Groetjes Karin

Anoniem zei

ehh..07-07-07?? of is het soms 19-5 ? ook erg mooie trouwdatum,de mijne namelijk;-)..tijdstip,half 2 's middags.

j zei

Ik mag dus meedoen, gokje helemaal

dacht eerst ook 7-7-07; is al "gebruikt" nu

denk een maandag in juni ... blijven dus 4, 11, 18 en 25 over...

Ik kies voor het midden, dus maar 11-06-07...

Hoor t wel,

groetjes
Sus xx

Anoniem zei

05-06-'07 of 09-08-'07?
:-P