Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

19 februari 2007

Gewichtig

Level 3-7 van Jewel Quest II bleek iets te lastig dus dan ga ik maar even bloggen :-). Ik ga zo brunchen. Nog niets gegeten dus maar ik eet over het algemeen genomen best goed. Ik weeg een kleine 85 kilo en da's met 1m81 niet verkeerd. Als ik geen reserves had gehad dan leek ik nu een lat. En 'latheid' pƔst niet bij mij!

"I lost a lot of weight. I'm thin as it is, but I was probably 50 pounds lighter; and if you're that skinny, your head starts acting sort of funny." Kevin Bacon

MIJN hoofd doet al raar dus maar niet meer afvallen dan die 20 kilo.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mannen, veel te lang niet bijgebleven met jullie logje en wat zien ik ;-) Trouwen??? GEWELDIG!! Van harte gefeliciteerd met dit enorm goede voornemen ;-)

Knuf van Eek

Anoniem zei

Groot gelijk hoor Peef, als je nog meer afvalt hebben we veels te weinig om van te houden!! ;-)

xXx
CC

Anoniem zei

goed voor jezelf zorgen hoor,want die 20kg lijkt me inderdaad meer dan genoeg...

Anoniem zei

Nog 11 kilo eraf en dan staan we op gelijke hoogte...uh...zwaarte
:-)

j zei

Nog 32 kilo eraf en dan staan wij op gelijk nivo...
qua gewicht uiteraard Boetie! :-)

Dus Utie, jij nog 21 kilo te gaan als je naar mijn gewichtsnivo afdaalt... :-)

Groetjes allebei
van "grote" Sus