Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

02 februari 2007

De traan is opgedroogd

Vijf jaar geleden zaten Davy en ik ook naar de traan te kijken. Weet nog goed. Was op een zaterdag en het was supermooi weer, blauwe hemel, volop zon en 18 graden. Of je wilde of niet, het was harstikke sentimenteel en de oogjes werden ook hier nat hoor.

Vandaag is het grijs, beetje nat, maar niet koud. Alex en Maxima zijn bijna met z'n vijven, dus wat dat betreft doen ze hun best. Gisteren bij RTL Boulevard zeiden ze "Maxima heeft de heupen van Alexander flink los gemaakt". Niet van het dansen denk ik :)

Je kunt merken dat Davy omhoog aan het krabbelen is van de vorige chemo. Het eten smaakt hem weer. Gisteren was het bord met warm eten binnen een poep en een zucht leeg. Zelfs het draadjesvlees was zo weg.

Morgen gaan we samen naar Maarn naar een dag van Cerebraal. 's Morgens een lezing en 's middags een gemengde praatgroep. Vorige keer is goed bevallen en ik hoop dat het morgen weer zo is.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Fijn dat je weer opkrabbelt Boetie en dat het eten weer smaakt. Aansterking.

Geniet morgen, op wat voor manier dan ook, van de trip samen naar Maarn. Van alle ontmoetingen daar.

Neem ervan mee wat je kunt en wilt dragen.

Kussen van Sus

Anoniem zei

heel veel warme contacten gewenst morgen..enne lekker aansterken he davy!Laat sjaak je maar goed verwennen.

Anoniem zei

Nou Sjaak,is voor jou ook wel leuk als de pan leeggegeten word he!
Veel succes Vandaag in Maarn,groetjes vanuit Duiven,xxxjes