Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

26 februari 2007

Een kinderhand is snel gevuld

Porsje heeft een jeugdtrauma (waarschijnlijk te vroeg bij haar moeder weggehaald), en als gevolg hiervan heeft ze een oorlel-lebber-afwijking. Elke dag moet ze wel even een poos aan mijn of Sjaaks lellen likken. Soms heeft ze het lelletje alleen maar in 'r bekkie en droomt ze weg of staart in het oneindige. Dus het spreekwoord luidt voortaan: een Porsjesnoet is het liefst vol (ook omdat ze graag en veel eet).

NEEEE PORSJE NEEE, AAAAARGH!!! GRGLLLL, NEEEEEEEEEEE, AF!!! :-)

edit 17:26 Elk kind, elke volwassene verdient een échte PEEF!

'The beloved series of books about PEEF tell heartwarming stories of respect, love and hope. PEEF, the loveable, multi-colored bear created by Tom Hegg and illustrated by Warren Hanson.'

Met dank aan Sus Marianne voor de tip. Nu eens kijken hoe ik zo'n pluchen uitvoering op de kop kan tikken :-)

6 opmerkingen:

j zei

Zag t filmpje, las t verhaaltje ... voel ik gelijk dat ik niet echt een kattenmens ben :-)

Nee, lebber maar lekker aan Peef en Saak hoor Porsje...
Zou ze dat ook doen als je een beer was Peef? :-)

Waarom ik dat vraag? Ik was begonnen met ingeven van www.peef en ineens dook iets Amerikaans op...

Ging o.a. over Peef, the Christmas Bear :-)
Moest glimlachen. Schijnt in de US vrij popie jopie te zijn, rond Kerst denk ik.

Saak, Porsje en The Christmas Bear...

Sus

Anoniem zei

hihi,je bent me er eentje porsje;-)
we hadden ooit een poes genaamd sissi,ze leek wel een beetje op je porsje..ook te vroeg weggehaald bij der moeder en ook deze dame zat te sabbelen,op der mandje gelukkig want ik reserveer m'n oorlellen toch liever voor een oorbel dan een kat;-)

Anoniem zei

Grinnik,erg geinig om te zien,maar 'k ben blij dat het mijn poesebeest niet is! ;-)
Volgens mij heb je de schoonste oorlellen van de wereld!

Greetz,Karin

Davy zei

Zo'n tongetje is aardig schoonmaakschuurpapier ja, karin :-)

Groetjes,
Peef the X-mas Bear

Anoniem zei

Hihi,dat je tegen dat gekriebel kunt joh,ik zou gelijk van de bank glijden! Maar eh,die peef,die andere ;-),is ook een schatje zeg! zouden ze in ons kikkerlandje te koop zijn?

Greetz,Karin

Anoniem zei

Kan Porsje niet beter andere..ahem..poesjes gaan likken? ;). No way dat een kat dat bij mij hoeft te proberen, die gaat vliegen!

Toffe beer trouwens, Peef :)