Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

07 februari 2007

Iemand een pilletje?


Zo, dag 1 van chemo 3. Ik zag er minder tegen op om de capsules in te nemen omdat dit een wat lagere dosering is dan de vorige keer en omdat ze nog wat goeds schijnen te doen ook, in plaats van alleen mijn bloed in de war schoppen. OEEEEEEEEEEMMMM :-).
edit 16u
Ik heb al zowat de hele dag last van weer zo'n aanval van clusterhoofdpijn. Net een capsule Advil Liquid ingenomen, kijken of dat wat doet. Ik ben nu toch al aan de pil :-)

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Goede morgen Davy,

nee, doe maar geen pilletje :-)
Heb je zelf nodig.

Hoop dat je 'redelijk gemakkelijk', zowel fysiek als mentaal, dit stuk weer doorkomt.

ZOEEEEEEEEEEEEM, zend je positieve gedachten en support. Denk aan je.

toi toi

Kus van Sus

Anoniem zei

mag ik ervoor bedanken..
en laten ze hun werk bij jou doen.. goed en grondig

xxx Toos

Anoniem zei

ik doe niet mee met die pilletjes,maar ben blij te horen dat ze er weer in mogen volgens de heren doktoren..sterkte weer de komende dagen.

Anoniem zei

Hoi Davy

Hopenlijk doen deze weer goed hun werk,we weten dat je er fysiek en mentaal je eigen er weer door zal slaan
Joopen Ada

Anoniem zei

Ach gossie, Davy aan de pil. Nu komen er dus zeker geen kleine Davytjes meer! Als die pillen nu ook nog ergens anders voor werken dan komt alles toch nog goed. Sterkte Han en John

Anoniem zei

Nee dank je Davy,erg lief maar ik wil die pil van jou niet.
Maar wel rot dat je weer zo'n hoofdpijn hebt,dat DIE pil ook maar zn werk doet he!

Dikke knuf,Karin

Anoniem zei

Sterkte met je hoofdpijn!

Liefs Nicolien

Anoniem zei

Hoi Davy,
je hebt je site veranderd; had al es eerder gekeken;ziet er mooi uit; lees net dat je weer chemo moet; Ik wens je heeeel veel sterkte;Gerda