Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

16 februari 2007

Ik heb het ook niet makkelijk hoor!

Ik moest er toch uit voor een nachtelijke plas en heb inspiratie ('een kloddertje roze verf hierrrrr') dus vandaar het late/vroege uur. Ik heb eerder meegemaakt dat ik een idee had voor een stukje en na het slapen geen ene benul meer had waarover dan wel.

Wie was die stem, telkens aan de telefoon op het einde van een uitzending van het praatprogramma van Sonja Barend? Iemand?? Jawel, de stem van Margreet Dolman. Ik ben al jaren geabonneerd op haar blad Mens&Gevoelens en deze creatie van Paul Haenen moet ook met haar tijd meegaan dus het strijdbare, culturele en humoristische magazine is recentelijk geüpgrade naar MargreetDVD.

Zo, Porsje ligt inmiddels weer bij me op bed :-). Margreet en de andere alter ego's van Paul zijn nu thuis op de buis te bewonderen wanneer jij en ik willen! Zoals bijvoorbeeld Emmy Kapoek van wie de uitspraak 'ik heb het ook niet makkelijk' afkomstig is, vaak verzucht na woorden met haar mamalette Raldy.

Ik heb Margreet verschillende malen live gezien en ben ook verscheidene keren met naam en toenaam in het blad verschenen naar aanleiding van een mailtje of briefje. Ook een keer (ik dacht in 1996) bij haar en Paul in het tv-programma 'Haenen voor de Nacht' geweest.

Ik ben gek op die onevenwichtige vrouw!

Dus: NEEM EEN KIJKJE IN DE WERELD DIE MARGREET DOLMAN HEET!! Of niet natuurlijk, net wat jij wilt. Hihi (schaapachtig grinnikje).

Welterusten!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee vroege vogel,

ja Margreet brengt al 30 jaar warmte. Vind Paul Haenen ook erg leuk, Peef, maar soms vermoeien zijn typetjes me ook enorm. Volg het niet, moet ik je zeggen.

Prachtig is hoe zaken verwoord, uitge beeld worden. Lijkt me heerlijk, dat zo iemand alles en plein public zeggen kan en ook zegt dan.

Margreet is niet kwetsend, zelf nogal kwetsbaar op manier.

Hee, is het een idee dat dominee Gremdaat een "trouwdienst" verzorgt? Lijkt me enorm leuk....

Sjaak, Davy en de dominee. Lijkt wel titel voor een detective :-)

Ga goed de dag door Boetie.

Kus van Sus v beiden xx

Anoniem zei

Hee wat leuk dat je ons daar weer attent op maakt!
Raakte een beetje in 't vergeethoekje,jammer dat zo'n mens niet meer op tv te zien is.
En ook Sonja was altijd smullen he!

Grinnik,Gremdaat die jullie trouwdienst verzorgt.....is wel een goeie...!

Knuf,Karin

Anoniem zei

Magreet is leuk ja, ik keek er graag naar. Jammer dat ze niet veel meer te zien is.

Liefs Nicolien