Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

12 februari 2007

Prinses Porsje

Porsje zeurt veel de laatste tijd. Het valt ook niet mee voor haar: een verhuizing en dan nog weduwe worden ook... Maar er zijn grenzen! Sjaak en ik worden er soms horendol van. De prinses krijgt alles wat haar hartje begeert maar vaak is alles nog niet genoeg! Ze heeft laatst een APK gehad bij de dierenarts dus daar ligt het ook niet aan. Zou ze zó haar man en Sjaaks grootste vriend Slimpie missen?

Porsje Worsje doe eens lief? Toe dan :-).
Je blijft een scheetje maar af en toe kunnen we je wel vermoorden.
Wie weet een betrouwbare kattenfluisteraar? ;-)

edit 15:47
Een zeurende kat is lang zo erg niet als een publicerende ZWEEFTEEF, hahaha.
*schaam* *sluit aura* *luistert hiernaar*.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze mist mij gewoon dat is het :P

Anoniem zei

Moet ik er wel een afzender bij zetten het, het is nog vroeg.

Groetjes Daan

Anoniem zei

Porsje, ken wel een Whisperer voor je, maar moet Dave zelf naar Lillytown gaan.

Daar zit een goede. Met mensen een ramp, met dieren een kanjer... Die zou je zo adopteren ook nog.

Dus, laat maar denk ik. Eshter is ook een hele goeie Boetie :-D

Kus van Sus

Anoniem zei

of porsje is jaloers.. ze ziet dat jij ook aandacht krijgt van Sjaak

xx Toos

Anoniem zei

Hoe oud is Porsje?
Ben ff gaan googlen(nooit doen,je komt de raarste dingen tegen)
Een demente kat met nierklachten miauwt ook dag en nacht, dierenarts raad diazepam aan?1?! (arm beestje),aangezien dierenarts niets kon vinden lijkt me dit niet van toepassing op Porsje ;-)
Maar ehm,misschien de leeftijd?
En anders gewoon terugkwekken,weet ze ook eens hoe dat is? Nee hoor Davy,toch maar een kattenfluisteraar zoeken lijkt me!

Davy zei

Porsje is 13 jaar Karin. Zou ze ook treuren om mij, omdat ze voelt dat ik ernstig ziek ben? En aangezien ze Daan mist, mag ze vast wel een poos bij hem gaan logeren, lolol ;-).

Anoniem zei

Stembandjes laten doorknippen?? Aáách, geen leuk grapje... maar wel een stuk rustiger... hihi... ;-)

xXx
CC