Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

24 februari 2007

KWF



Ik gaf al aan het Koningin Wilhelmina Fonds Kankerbestrijding, maar nu heeft dat een bijsmaak. Ik geef geld wat via via ook weer eigenbelang is. Hoewel ik niet reken op een spoedige remedie tegen hersentumoren... toch geeft het een goed gevoel omdat ik denk er anderen indirect mee te helpen. Tijdens mijn bestralingen kregen in de wachtkamer de vele vormen van kanker een gezicht en soms ook een naam.
Zoals bijvoorbeeld Rita uit Olst: borstkanker patiƫnte.
HELP HELPEN!!

1 opmerking:

j zei

Doe ik.

Voor mij zijn er ook die gezichten, heel dichtbij, te veel al

Kus van Sus