Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

18 februari 2007

Nieuw kindje

't Is zondag en het is niet moeilijk raden waar ik vanmorgen ben geweest :) Bij m'n moeder dus en dit keer niet op de fiets, sparta of wat dan ook, maar heerlijk in m'n nieuwe auto! Gisteren hebben Davy en ik 'em opgehaald hier bij de garage en zijn we allebei echt super blij mee.
Heb een plaatje van de auto (Dit is niet de mijne, maar hij is wel helemaal gelijk aan deze) er bijgezet zodat je kunt zien wat voor eentje het is.
Gisteren ook aan m'n moeder laten zien en ze heeft natuurlijk ook een stukje meegereden. Hij is goedgekeurd door haar :)
Het was gisteren best een goeie dag voor Davy en mij. We hebben onze trouwringen gekocht en deze zijn besteld. Binnenkort kunnen we ze definitief gaan passen en laten graveren. Zijn mooie ringen. Lekker strak en geen goud. Voor de rest zeggen we niets. Kom maar een keertje kijken als we geringd zijn :)
Sinds Davy met de chemo bezig, heeft 'ie de tik dat 'ie hele flessen cola kan drinken, terwijl hij dit 'normaal' niet eens lust. Is ook zo voor koffie. Hij wordt er ongelooflijk hyper van en gaat dan in de hoogste versnelling. Mee oppassen dus, want het is wel nepernergie.
De laatste kuur is sowieso goed gegaan vind ik hij heeft er zowat geen last gehad. Zelfs het eten is goed blijven gaan. Op zich niet zo gek, want de dosis was zowat een derde minder dan de vorige keer. Komt omdat 'ie een kilo of 20 is afgevallen. Broeken zakken dan ook vrolijk af :)
Van de week gaat Davy een paar dagen naar Duiven, naar Nicolien. Is lekker, even een paar dagen weg, even wat anders.
Zo, ga nu weer verder met genieten van de rust van de zondag. Nog wat kijken naar m'n nieuwe kindje en heerlijk kalm aan doen de rest van de dag.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi autootje hoor!,ik wens jullie heel wat voorspoedige kilometers toe!!..enne ons niet zo nieuwsgierig maken he naar de ringen;-)

Anoniem zei

wat een leuke auto, ook wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe !!!
We komen zeker naar jullie ringen kijken (wanneer is het zover ?????)

Joop en Ada

Anoniem zei

proefritje naar Zeeland?

Anoniem zei

Leuk karretje Sjaak en Davy!

Dit is leuk,handig en noodzakelijk!
Enne Davy,veel plezier in Duiven! ;-)

Davy zei

We komen zeker binnenkort jullie kant op Ludwig!

j zei

Leuk blik, mooi dingetje jongens. Leuke kleur.

Zal een hele verademing zijn Sjaak, eigen wielen ipv bussen en treinen.

Geniet ervan, zoveel mogelijk.

Enne ... Velp is minstens een proefritje waard hoop ik. Op weg naar Duiven? Zou fijn zijn.

Kus van Sus

Anoniem zei

Leuke auto, jullie zullen er vast en zeker veel plezier van gaan hebben. Is toch wel veel makkelijker dan de bus.
Enne ik zie je morgen Davy, heb er zin in.

Liefs voor beide van Nicolien

Davy zei

Ik ga niet met de auto naar Duiven, Sus. Komen we ander keertje naar jou.

Anoniem zei

wat zullen jullie veelplezier hebben van dat mooie kindje
Toos