Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

14 februari 2007

Saint-Valentin

Happy Valentine :-).
Toch maar een gewone dag, of niet?
Ja, eigenlijk wel maar Sjaak en ik willen op deze dag bekendmaken aan wie het nog niet wist, dat we gaan TROUWEN!

We kennen elkaar al ruim 14 jaar en ook al hebben we eerder samengewoond en zijn we daarna een poos uit elkaar gegaan, we kunnen gewoonweg niet zonder elkaar! We weten wat we aan elkaar hebben en dat is VEEL! De getuigen zijn al gevraagd en zij vonden het goed. Binnenkort dus in ondertrouw et cetera, wat later naar het gemeentehuis en dan in juni of zo iets feestelijks voor de beide families. De ringen zijn al zo goed als uitgezocht :-).
Leuk voor ons hee?

20 opmerkingen:

Anoniem zei

:laola: !!!
Gefeliciteerd! Wat superleuk voor jullie! Nog heel veel geluk samen!
Geniet ervan!
Groetjes Charley en Suzanne

PS... er schieten nu allemaal beelden van Peefie in een witte jurk door mijn hoofdje... ziet er een beetje raar uit :P

Anoniem zei

heyy Davy en Sjaak

Veel geluk

Toos

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak,

ik wist het al, maar toch, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Sjaak is officieel meer dan welkom, was al geadopteerd als derde broer, hij hoort er al zo lang bij.

Trouwen, ondertrouw ... Laat even weten wanneer, die ondertrouw Boet.

Ik heb een Boetie, een Boet, moet nog eens in Afrika vragen wat Sjaak dan is, BOETIEK wellicht / haha

Toch niet in het wit he, da´s voor maagden. Jullie kunnen me veel wijsmaken, maar dat ..... duhhhhhh

Lieverds, dikke kus en veel geluk.

Groetjes van
Sus

Anoniem zei

Nogmaals gefeliciteerd

Groetjes Daan

Anoniem zei

Dave, heb Sjaak al gefeliciteerd. Maar wil jou ook van harte feliciteren. Rene.

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak

Gefeliciteerd! Ik wist het al, maar leuk dat je het nu officieel bekend maakt. Ik vind het super voor jullie en ik wist al jaren; jullie zijn gewoon voor elkaar voorbestemd.

Ik kan het nu eindelijk aan iedereen vertellen (mijn familie enzo.) Iedereen zal het leuk vinden enne ik niet minder.
Geniet van de voorpret en van de voorbereidingen. En die witte jurk zie ik ook wel zitten (gna gna), of toch een roze jurk?

Heel veel lieve groetn van Nicolien

Anoniem zei

hoi Davy en Sjaak
gefeliciteerd met jullie aanstaande bruiloft

groetjes wendy

Anoniem zei

Heeeeeeeeeeel errug gefeliciteerd schoonbroer en schoonzus!!

Groetjes
en XXX
Ludwig, Anita en Elmar.

Anoniem zei

Haai Sjaak en Davy,
'k wist het van Nicolien,maar ik had op straffe van.........zwijgplicht,heb nu eindelijk de tape van mijn mond gerukt,au,weer een snor minder ;-)
Gaan jullie in 't roze? In pak? Geen jurk voor stoere mannen hoor!
Hartstikke (sjit ,doe ik het weer)fijn voor jullie! Dikke knuf!
Karin

Anoniem zei

HE NEEFIE!!! ik wist het dus niet...maar ik vind het echt helemaal
SUPER voor jullie!!!

Jullie zijn een winning team!!!

dikke kus van ons vijfjes

Jp - Chantal en de kids!!!

Anoniem zei

Dit is het tofste dat we in lange tijd gehoord hebben!!!!! Hier zouden ze zeggen: da is stief geestig! En da is 't!!!!!
Enne.... jullie weten toch waar jullie de trouwjurk niet moeten kopen hè? Komt binnenkort in het programma opgelicht. Heel veel liefs en (zo mogelijk) nog meer geluk samen van Han en John

Anoniem zei

GEFELICITEERD!!!

Wat ontzettend fijn dat er iets moois is om naar uit te kijken! Heel veel plezier bij de voorbereidingen!

Als je trouwens in een mooi handgemaakt trouwpak (of jurk ;)) verschijnen wilt, is een trip naar Thailand misschien een aanrader! Voor de prijs van een maatpak in Holland zijn wij naar Thailand gereisd, hebben de opdracht daar geplaatst, onszelf vervolgens 3 weken vermaakt en met een prachtig 3-delig pak (incl. 5 bloesen, schoenen, stropdassen en riemen) terug naar huis. Uiteindelijk waren we voor alles (dus met reis, verblijf etc aldaar en dus een maatpak) net nog goedkoper uit dan wanneer we hier hetzelfde pak hadden laten maken.

Bedankt voor het mooie Valentijnnieuws! Is de grote datum al bekend?

Veel liefs, Iris.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Sjaak en davy met jullie voorgenomen huwelijk! Da's nog eens mooi nieuws op deze valentijnsdag!!

Anoniem zei

Lieve Davy en Sjaak,

Nogmaals gefeliciteerd jullie beiden, nog jaaaaaaaaaaaren samen.
Enne mag ik de juiste ondertrouw datum ook weten als het zover is.

Ada.

Anoniem zei

wat "gewone" dag?

een bijzondere dag
met een bijzonder bericht!

ENORM gefeliciteerd!

en LOTS of LUCK!

Ricky, Ton, Esther en Bart

Davy zei

We trouwen overigens vrij 'stil' en zonder poespas, luitjes :-) Een reisje moet lukken, maar dat moeten we nog bespreken.
BEDANKT VOOR DE LEUKE REACTIES!!!

Unknown zei

Hee Davy en Sjaak,

Geweldig nieuws!!!
Van harte gefeliciteerd!!!

Gerrit,Bert en Susanne

Anoniem zei

Geen poespas? En ik had net zo'n leuke roze jurk gezien! :(

Maarre: Supernieuws hoor, gefeliciteerd! :).

Anoniem zei

Dag lieve schatten,

Ook voor mij is dit nieuwsbericht geen nieuw-nieuws, maar wel vast een felicitatie waard natuurlijk!

Doen wat goed voelt is zoooo belangrijk, volg je hart. Kleurtjes zijn bijzaak, een kennis van me is onlangs - of all colours - in een bruine jurk voor de trouwambtenaar verschenen. Nicolien suggereert roze, als het dan toch een heaumeau tintje moet hebben wil ik een wikkelrok van rainbowvlag voorstellen! Maar goed het gaat er om wat voor jullie prettig is. Zolang ik tzt maar niet in een jurkje hoef te komen opdraven vind ik alles best. ;-)

Veel liefs mannen!

Anoniem zei

heey gefeliciteerd met jullie aankomende huwlijk.
IK vind het toppie voor jullie.

Stefanie zou zeggen "als er getrouwd wordt moeten er ook kinderen komen".
Tja hoe gaan jullie dat nu doen?
Ach nee Asme is er al toch, hahahah

groet Quirine