Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

27 februari 2007

Radiokaas

Lig ik hier op mijn bedje te genieten van een dubbele bruine tijgerbam met belegen kaas, zegt een man op Radio 10 Gold dat vooral kaas bomvol verzadigde vetten zit. Ach, serieus??? Ik dacht dat het vol vitamine C zat ;-). Nou, lekker puh, ik eet waar ik zin in heb want ik ga toch dood, lololol. Voor mij geen hoopgevende en veelal loodzware diƫten. Heb me net ook weer gewogen want morgen moet ik richting ziekenhuis. Ik weeg 84 kilo en een paar ons. Hiermee kan Tatjana mijn volgende dosering Temodal berekenen. Na dat bezoekje wil ik nog even gaan shoppen in de MediaMarkt; IK BEN TOCH NIET GEK?!
Hopelijk morgen niet zo regenachtig als vandaag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Davy,

Helaas voor jou is het toch heel slecht weer vandaag!!
Veel plezier met shoppen :)

Hennie

Davy zei

Hoi Hennie, gisteren was het ook op een andere manier regenachtig :-( Hoort erbij zullen we maar zeggen?

Anoniem zei

Ik hoor wel wat voor leuks je gekocht hebt :)