Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

23 februari 2007

Home sweet home

Het waren heerlijke dagen in Duiven en ik ben nu weer thuis.

<-- Uitzicht vanuit het paviljoen in het Horsterpark met linksonder een stukje Nicolien ;-).



Wat de 'mysterieuze' trouwdatum betreft, Sjaak en ik gaan trouwen in april :-) (enough said).

En wie/wat zien we linksonder op onderstaande foto?Jawel, mijn aanstaande husband :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dan is het vast 1 april!

Anoniem zei

Tjeetje davy...wat kun je goed aan je koppie zien dat je vermagerd bent!!!

geniet van de voorbereidingen...maak er wat moois van!

dikke kus

Chantal uit klooster

j zei

Hee Boet,

mag nu ook niet meer raden :-)

Fijn dat je het zo in Duiven naar je zin gehad hebt. Hoop dat je me hebt voelen zwaaien vanuit Velp.

Ja, je bent fiks vermagerd zo te zien, je aanstaande ook overigens.

Vallen niet veel bruiden af voor de huwelijksdatum? DAcht het wel :-)

Sjaak, Dave plaatst je in een hoekie !!! Houd je sterk en staande hoor, bij die kleine! :-)

Aanstaand bruids-paar, of is het nu aanstaand bruidegoms-paar. Of bruidegom-spaar... Weet het niet meer :-)

Kus v beiden, jongens,
Sus