Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

05 februari 2007

Computers

Ik ben gek op computers, ook al zijn ze soms/(vaak?) een bron van en voor frustratie. Nu heeft mijn tafelmodel kuren: start goed op in veilige modus, maar het scherm blijft zwart als ik 'm normaal opstart. Gelukkig zijn hier twee computers en twee laptops in huis, anders werd ik gek(ker)! Een mens kan maar een hobby hebben, nietwaar? En via dit weblog cq. deze uitlaapklep houd ik familie, vrienden, bekenden en geïnteresseerden nog op de hoogte ook!

"De computer is alleen maar een enorme uitleenbibliotheek van de geest" Laurence Durell

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Boet,

ja, leuke en handige apparaten als ze het doen. Bronnen van gigantische ergernis wanneer ze vastlopen en je kan de oorzaak niet (snel) achterhalen.

Twee desktops en twee laptops, dan kan je heb je een hoop back up.

Las deze over computers:

"Een ding zal de computer nooit kunnen; van de apen afstammen."

Toi toi morgen,
Sus

Anoniem zei

Verslavend zijn die dingen he Davy? Al kan ik nu in Duiven ben best zonder,alleen even de mail iedere dag lezen.
En natuurlijk je log lezen ;-)

Greetz,Karin

Anoniem zei

Hey Davy

Sterkte morgen en ik hoor het wel. Ik denk aan je.

Kus Nicolien

Anoniem zei

Hoi Davey en Sjaak,

Al een poosje lees ik hier mee en geniet ik van je gekke logs, de herkenbaarheid in de wat meer serieuse en het verdriet in de diepere. Ik ben een lotgenootje van jou Peef. Mijn Phil zit niet in mijn hoofd, maar in mijn longen. Aangezien jij ook een DM fan bent (en nee niks deprimerend, Borsato en Jan DAT is pas deprimerend!!!) een klein stukje songtekst wat door mijn hoofd blijft spoken sinds ik voor de tweede maal binnen een jaar met kanker geconfronteerd werd.

I dont want to start any blasphemous rumours.
But I think that gods got a sick sense of humor.
And when I die I expect to find him laughing.

Je bent de eerste met wie ik dit deel. Ik zou het het liefst op mijn laatste feestje draaien. Helaas vind ik dat ook wat ongepast... Ben benieuwd hoe jij daar over denkt.

Heel veel sterkte! Ik hoop dat je Phil een rotschop verkopen kan, zodat hij voorgoed verdwijnt!

Veel liefs Iris.

ps Als je het leuk vindt, ook ik log sinds ik ziek ben; http://aliasiris.punt.nl
Neem gerust een kijkje.

Davy zei

Hoi Iris, zit ik online een Sudoku te doen en lees ik je bericht! Ik ga zeker je blog bekijken en bij mij zal wel 'Enjoy the Silence' te horen zijn ;-).
JIJ OOK ONGELOOFLIJK VEEL STERKTE!!!