Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

28 februari 2007

400

Zegge vier honderd. Zoveel milligrammen worden het volgende week. Mijn bloed was picobello, zelfs mijn bloedplaatjes waren weer happy. En het is toch de bedoeling een zo effectief mogelijke dosering te geven zonder daar al te beroerd van te zijn. Dus kuur 1: 320; kuur 2: 420; kuur 3: 310 en nu dus 400. Hoor ik daar achteraan een BINGO?
Ik heb het recept al ingeleverd bij de apotheek en als mijn bloed volgende week nog steeds in orde is, woensdag tot en met zondag kuren.
JOTTEM!

13 opmerkingen:

j zei

Boetie,

TOI TOI TOI maar weer!!!


Sus

Anoniem zei

wat fijn dat je bloed zo goed is, ik zal voor je duimen dat je kuur goed verloopt zonder spugen e.d.
Nog even een gokje betreft de trouwdatum 20 of 27 april ????

Ada

Anoniem zei

goed nieuws wat betreft je bloedwaardes dus!..hopelijk verloopt de volgende kuur zonder al te veel ziek zijn..sterkte alvast weer maar..

Anoniem zei

Eh Davy,die bingo was van mij! Wat heb ik gewonnen? ;-)))

Ehm,maar fijn dat die bloedwaarde weer ok is,reken erop dat volgende week de kuur doorgaat!

Knuf,Karin

Davy zei

Jammer Ada, niet goed ;-)

Karin, je hebt een model van een Smart gewonnen :-)

Anoniem zei

fijn davy!!

Hopelijk verloop de kuur inderdaad weer goed!

Ps. wanneer mogen we weten wanneer de
trouwdatum is ...

kus Chantal uit zeeland

Anoniem zei

Hey Davy

Fijn dat je bloed nu goed is. Die getallen zeggen me niet zoveel (alleen wat jij er van verteld).

Enne mag ik ook meegokken voor de trouwdatum?;) En wat win ik dan? Lol....

Hoe is het met Tweety? Heeft hij het reizen goed doorstaan?

Liefs Nicolien

Davy zei

Tweety staat braaf in de schuur en eens overleggen met mijn aanstaande wanneer we de trouwdatum aan de grote klok hangen ;-)

Anoniem zei

nog even een suggestie voor de trouwdatum...ik denk 5 april op witte donderdag (!) net voor pasen of het is 10 april net na pasen....

Heb ik het goed???

kus je nichtje

Davy zei

Helaas nichtje, niet goed. Het staat toch écht online! Je moet beter lezen :-)

Anoniem zei

Je maakt het wel spannend he Davy,het leek wel een ouderwetse speurtocht,maar ik heb de trouwdatum gevonden! Lekker knus met zn tweetjes op zo'n tijgervelletje he? ;-)
Krijg ik nu weer een Smart?
Haha! ;-))))))))))
Kuz! Karin
ps voor al die anderen: zoekse!

Anoniem zei

ook ik heb het na lang zoeken gevonden!

Nu kan ik in ieder geval een kaartje sturen op de juiste dag!

dikke kus van een zeeuws nichtje

Anoniem zei

nog even genieten van je kuur vrije dagen. laat de drop smaken ;)

xxx Toos