Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

21 februari 2007

Dialiegt

Ja, dialiegt want de dialoog is nog aan de gang ;-)


Davy (D):
"Zo, gezellig om weer bij je te zijn, Nicolien (N)!"
N: "ja, ik vind het ook gezellig"
D: "Heb je al veel voorpret om Frederique Spigt weer te zien vrijdag?"
N: "Jaaaa, het leuke is dat ik nu een vriendin heb (Karin) en we ons samen erop kunnen verheugen!"
D: "Ik heb Freekje ook twee keer gezien samen met jou en dat was erg de moeite waard"
N: "Ik vind Freekje super en heb al haar CD's"

edit 19u50 Zo, de Milano pizza smaakte best en nog stukkie op van Liens Quattro Formaggio ook :-) Nu nog ff vreten voor de volgende chemokuur weer voor de deur staat ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je past morgen niet eens meer in de taxi terug als je zo door (vr)eet hoor! Maar 't is je van harte gegund! Geniet er van!
Kuz,Karin

j zei

Prachtige teksten heeft die vrouw.

GENIET BROER, GENIET!

LoveU,kus


PS En wat heb jij zitten smikkelen Sjaak? :-)