Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

31 juli 2007

Sandwich spread


Alweer de laatste dag van de maand. Komende zaterdag om 13u is het exact een jaar geleden dat ik op de operatietafel lag. Ik ben gek genoeg om dat te vieren, zal er eens over nadenken :-).

Ben ik veel veranderd? Neu, sommige eigenschappen zijn wat meer uitgesproken, maar een weirdo ben je voor het leven :-).

Kijk maar:
'Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders
Ik hou van lekker anders, lekker fris
God houdt van bruin, God houdt van wit
Hij houdt van geel en ook van rood
Dus als ik weer op die tafel moet
Weet dan dat dat niets met mijn zieltje doet!'

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahahaa.... geweldig Peefie, je bent en blijft een heerlijke rare snuiter!!

♥♥♥
Chanti
xXx

PS. Enneh... soort zoekt soort hoor! %-}

Han en John van Nimwegen zei

Jammie, wij houden van weirdo's! Gelukkig dat ze dat niet hebben weggesneden.

Anoniem zei

Ehm...........gebakkie? ;-)))))))

Groetjes Nicolien en Karin

Davy zei

Kennen jullie die sandwich spread reclame niet, Lien en Ka?

Han en John: jullie kunnen in de maand augustus op de parking van het Media Center film kijken vanuit de auto lees ik net. TOF :-)

Anoniem zei

Je gaat het toch vieren?
En je krijgt toch bezoek,hé da's toevallig,op Zaterdag?
Dus??????????????

;-)

xjes N & K

Davy zei

Dat kan er nog wel af, potjes van me ;-)