Wat gaat er door een mensch hene, wanneer hij te horen heeft gekregen dat hij een kwaadaardig gezwel in de hersenen heeft? Nou... best veul.


Welkom bij mijn online dagboek: over-leven met een anaplastisch astrocytoom. ZOLANG IK BLOG, BEN IK ER TENMINSTE NOG!

17 juli 2007

Dins-ding

Straks (na het slapen hoor :-)) komt mijn kapster aan huis weer wat model knippen in mijn haardos. En 's middags naar Taco om bij te babbelen en 's avonds samen ergens een hapje eten. Wat een informatie hè? Ik trek meer volk als het slecht(er) met me gaat. Niemand zit ook te wachten op deze flauwekul, lol.

Henry Ford (ja, die van de auto's): "History is more or less bunk:" Geschiedenis is flauwekul."History is more or less bunk. It's tradition. We don't want tradition. We want to live in the present and the only history that is worth a tinker's dam is the history we made today."

/EINDE NUTTELOZE INFO

2 opmerkingen:

j zei

"De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst."
Godfried Bomans

Hoop dat je vele rustige en "goede" dagen hebt

Kus van Sus

Anoniem zei

toch lees ik liever goed bericht en onzin van je hoor...maar het is overal rustig op de logs hoor,iedereen ligt met z'n te bakken op een of ander zuidelijk strand geloof ik...of spoelt weg met de sleurhut;-)